Wednesday, April 7, 2010

Final Destination allmost :) .. more surprises.. coming up..

Valmis sai veel üks tore paar california kingi, tegin veel ühed, sest esimesed läksid nats untsu :).. aga eks seda siis saab näha.. :D kust ja kuidas .. :) hihih..

Tulemas on veel 1 paar, saab valmis uuel nädalal, lisada aint tald ja ongi valma :) - samuti californiad, aga minu vanadest teksadest.

Siis :) .. kui kõik hästi läheb ja ma tegemiste vahepeal.. kui portfooliot teen veel aega saan, siis musu saab ka uued jalavarjud :P ja eelduste kohaselt saab ka .. hihih .. :)

Salamisi sain juba teada, et ma esimene vahetusõpilane, kes niipalju kingi teind korraga :).
Alati on 2 paari old kes on ala maks valmis saand, ei rohkem, aga eks see sellest mis semestril tuled ja mis tunniplaani valid, et kuidas vaba aega on :).. mul hetkel liiga palju vaba aega :D..

Pingo pongo pungo :)..

Siis vahepeal trehvasin Jaapani vahetusõpilase Yukakoga, kutsusin ta suvel eesti, niiet vb siis näeb :).. lahe tsikk(naine).

Siis Tanjalt sain ka kontaktid.. kes kipsi kursusel muga oli .. lahe piff :) teeb vingeid keraamilisi draakoneid ja 25 - 1 mai on nad Kohilas :P teevad keraamikat tohisool ..:D hehe..

Siis ainepunktid paigas.,., kõik paigas ja homme Hervanta kinga tehasesse vaatama mida teised teevad, sest mul ju kingad valmis :D ja siis Tädile nädalavahetuseks külla :).

Jumpsadii jumps :)..

Sille

2 comments: