Friday, April 16, 2010

Kingad number 5 - california tüüpi. Reuse.


Nõnnaks siin siis minu number 5 kingad, leiutis minu vanadest teksadest :)..
sain lõpuks valma.. vahepeal tald ei õnnestund ja nüüdki pole veel päris see, aga eks harjutamine teeb meistriks.. suvel aega omale talvesaapaid küll teha :D hehe..


Teine vaade siis kingadest :) või noh pool saapad :) nii öelda..


Siin siis kontsa osa.. ehk siis kiilu osa, mis on EVA materjalist .. lihvisin selle siis sobivaks.. aga oleks pidand nats veel lihvima.. nahk oli natuke keeruline ja paks.. ja oi jummel kui kehva õhendusmasin :D nii teritamata :D lõhub nahka.. oehh.. :) aga kuidagi sain hakkama.. teritasin siis ise masinat :P


Siin siis saapad ilma tallata ja ülaosa rihmata.. :) kontsa kõrgus 2,5 cm.


Ja siin veel ilma tallata üldse :D aint pealmine osa :)..
Ja kui aus olla sattusin selle californiaga hoogu :).. niiet neid nüüd 4 paari kokku :D.

4 comments:

  1. Nuh, need mu oma jalale tehtud, neid osta ei saa :).
    Aga annan teada, kui julgen teistele inimestele ka jalatseid teha, seega hetkel testin kaua need vastu peavad :)..
    ja hoiatama pean ka, et käsitöö jalats on mitmeid kordi kallim kui poes, kui just materjali endal pole :).. ja aega läheb 3-4 nädalat.
    Päilkest!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Väga vinge mõte! Iga andekas inimene muudab mu päeva sisukaks, sest annab ka mulle tohutult uusi ideid! :D

      Delete