Thursday, January 21, 2010

Hullumaja puhvet :D


Hommik kell 8.15.. :)
Jõle külm oli täna hommikul ja päev ka kuidagi nukker, nende ainepunktide pärast..
aga no sain õhtu lõpuks asjad joonde ikka...
loodan et Piret asjaga lihtsalt nõus on..:) ja Riinale ka sobib mu idee.
Siis ei pea siin enam pead vaevama kust mida saada, sest ega keegi just ei aita.. peale enda... sest naine kes peaks aitama.. kahjuks ei aita..:) miskipärast. Niiet no mis seal siis ikka..
Ühesnaga olin ise tubli ja leidsin endale asendus aine, sest fotot ja laseri lõikamist ma ei saa võtta.. sest laseri kohta öeldi ala konkreetselt et sa oled välismaalane sa pole seda enne õppind, teised on eeltööd teid ja sul on vaja proffessionaalset inglise keelt ja .. välismaalased ei saa kursusele registreerida.. et me ei jõua sind õpetada ja masinat on aint 1.. niiet noh poogen mis ma ikka kurjadega võitlen :D sain ühe toreda mehega keraamika kursusele hoopis ja sobib tunni plaani ka ilusti :) jeiii..
fotot aga ei saa seepärast et nad teevad eelmise aasta materjali ja seepärast ma ei saa osa võtta..
aga no poogen see... saan vähemalt .. midagigi :)
aga kõige rohkem meeldib mulle ikka Jennaga kinga tegemise tund.. ta siuke tore tsikk :) ise just hiljuti lõpetand.. aga teab palju ja pakub võimalusi ja kiidab ka kui teed head tööd :) isegi oma esimese kingapaari kohta :D...


ü












poolik king valmis õmblemiseks :D (proovitöö vasak jalg M136 number 41/2)












Alustasin Derby kinga tegemisest..:) nii see siis käib..:) vanasti kasutati teibi asemel pabermassi :)...



Siis.. koduseid töid on sii mega palju .. mul järgmiseks nädalaks juba kaks ettekannet :) õnneks inglise keeles :D
ja siis varsti peab lõigete paketid ka valmis tegema.. ja oi see on alles töö :D nii palju värki ja särki et huuh..
paar uurimustööd veel ja.. niiet tihe graafik.. aga enamus tööd ongi kuni märtsini .. siis nats tasasem.. ja rohkem iseseisvam ja enne mai lõppu 2 nädalat on mul suht vaba juba :)

Niih.. aga homme siis kipsi valama :P ja voolima :D.. jeii..
ja pinna printimist ja disaini tegema :D.. loodan et need tunnid ei kattu nii hullult :D.. hiih..

ok ..

Tsutsufreeiiiii :)

Sillerdaja

No comments:

Post a Comment