Sunday, January 31, 2010

Long time no see :)


Niisiis :).. vahepeal nii palju tegemist old.. et pole aega old kirjutadagi..
Aga siis.. eelmine nädal koolitööde hunnik ajas takka ja kirjutasin siin palju .. et asjad tehtud saaks :).
Käisin ka kipsivalu tunnis.. kus teeme keraamilisi plaate või klaasist plaate reljeefseid.. ja sain nüüd lõpuks ka oma ainepunktidega asjad joonde :).
Siis..
Fabric printing course - hakkame tegema erinevaid trükitehnikaid kangastele.. et siis eelkõige rõhun siiditrükile.. nii lahe :P.
Kooli nädal läks kiiresti.. sõbrunemine kursaõdedega on old põgus ja praktiseerin ka hoogsalt soome keelt :) sest nimelt meil siin üks õpetaja pole eriti vahetusõpilaste poolt ehk siis ei taha neid oma tundi, sest ta ei oska inglise keelt nii hästi, õnneks mul pole vaja talle esseesid kirjutada :).. aga kaava paketti ehk siis lõigete komplektid peasn talle soome keeles tegema :).
Siis mis veel.. õpilaspiletit pole ma veel ikka kätte saand.. maksin selle eest 20 euri :).. ja krt täna pidin Tamperelt Hämeenlinna maksma 10 euri sest kontrolör ütles et mu rahvusvaheline tudengi kaart ei kõlba.. niiet loodan et saan see nädal siis oma kaardi kätte.




Siis Soomes on õppimine tasuta :) pead aint kooli sisse saama ja siis saad riigilt iga kuu 450 euri et maksta tudengi korteri .. ja muu eest :)..
Siis .. see mida ma õpin on aint kingadisain.. teised kes siin 4 aastat on .. õpivad disaineriteks.. ja selle aja jooksul teevad nad aint 4 paari kingi.. pluss kollektsioon.. aga Tamperes saab 1 aastaga kutsekoolis ka õppida kingategijaks, kuid see siis pole kõrgharidus.
Ühesnaga Soomes oma moodi asjalood :).





Siis piltidelt võib näha et käisin Tamperes tädil külas ja külastasime Kingamuuseumi :)..
Veel Soome kohvikutest siis et .. siin saab näiteks klaasi sidrunivett tasuta ja sa ei pea selle eest midagi maksma.. ja kui lähed sööma.. siis tuuakse sulle kannutäis tasuta vett lauda:).
Siin on ühesnaga hea elada.. teenindus on super, inimesed on viisakad.. :) jne.
Soomlastelt on mida õppida :)..




Vanastio tehti siis kingi nii :) .. paberiga tehti need esimesed mallid :)...













Siin pildil erinevad kinga mudeli lõiked ehk siis kaava paketit :)













Siin on minu kodutee :).. iga hommik bussile.. ja kooli 30 mintsa jala :D ja pärast tagasi :)..


















Minu 1 hommikusöökidest :D.. natuke kunstipärasemalt.. tädilt aga õpin tervislikku toitumist :D.. ja sain nüüd aimu mis mu neerudel ka viga on ehk siis katsun perearstil end ikka uuringutele saata :).. et mis mu neerupealsetel ikka viga on :)..











Vaada kooli minnes.. 5 mintsa veel koolini :D..













See on siis minu kodu kus ma elan :D.. siuke nunnu majake :P..


Nädalavahetus koosnes rohkem igast sugulaste juttudest.. ja sain teada et mul on vanatädi Austraalias.. :) nii lahe.. ühesnaga olen siin nii palju oma mõtteid avardand.. et vb näengi oma tulevikku hoopis välismaal, mitte eestis :)..



Aga järgmiste sissekanneteni siis :D.. homme vaja kell 6.00 tõusta ja pean veel ühe teksti läbi töötama.. ning homme hakkan derby väljalõikeid kokku õmblema.: :D hakkab nalja saama :P

Päikest!!!

No comments:

Post a Comment