Monday, February 1, 2010

Derby

Oijussas.. kus
on seda malli alles raske õmmelda.. masin paneb jutti ees minema.. ja kõik õmblus viltu :D.. aga no ma ei hakand uuesti ka harutama.. :D.. nii halb materjal ka veel :)..

Ja nii väsitav kooli päev oli :) .. täna siin tegin oma moodboardi.. sest selle järgi hakkan kingi disainima :D.. hehe.. nii kummaline kui see ka pole :D .. aga nii ta on.. :) ..

Siin siis minu derby millest saab kaava paketti :) .. neid kolme tüüpi pump, derby ja oxford me päriselt valmis ei teegi vaid õpime lõikeid tegema.. nagu täna selgus :) neljapäevaks pean oma kinga kavandid ka valma tegema,., ja ma tohin soovitatavalt 4 cm konts ja hästi lihtsad teha.. :)



Ühesnaga..
need siis on nüüd
Derby valmis pealsed :).. ja allpool siis moodboard :) mis peaks iseloomustama mind :D..
tegemist siis Kalaga kes on toolide kuningas :D.. ja emakesega maa :) kes arutlevad mõttemullide üle.. et miks inimesed ikka sellised on ja miks nad ikka igast halbu asju teevad ja mõtlevad igast halbu aju.. ja teevad halbu asju.. et miks maailm on hukas :).
Värvigamma järgi ja kujundite järgi hakkan siis kingi disainima :)..



4 comments:

  1. Hei,

    Googeldades leidsin sinu blogi. Mul oleks samuti huvi kingadisaini õppida. Kas peale Soome, seda ka Eestis õppida saab?

    Tänud,
    Kristiina

    ReplyDelete
  2. issand, ma tahan, et sa mulle kunagi kingad teed, Sille!

    ReplyDelete
  3. Ja hei Pipi-Kristiina :) panin kirja sulle e-mailile teele :).. see mis on see msn-i adre :).

    ReplyDelete