Wednesday, February 17, 2010

Wetterhof - kõva nimi .. ;) kui seda ütled, võid alati tudengi soodukat saada, sest see on tasemel sõna :D kui õpid HAMKIS disaini osas.


Nõnnaks siis :) vahepeal niisama mulli juttu.. sest seis on suht sama tööd palju uuel nädalal uus tähtaeg, peab nüüd need Kaavapakettit valmis saama :) paar lehte veel ja ongi valma.
Siis alustan homme teise kingapaari tegemist ja esimese paari saan ehk järgmine nädal juba valmis. Vähemalt õpetaja andis nii mõista, aga eks näis ma pole veel midagi valmis õmmeld, aint proovitöö phe paari oma :). Kuid lahe, saab praktiseerida..
Aga üleval pildil on keraamika ja klaasi õppejõu Erkki Kaija sõbrapäeva kingitus meile kõigile, kes kipsi kursust võtavad :).. nii tore.. ma sain liblikatega :) .. (Keraamilised plaadid)


Siis siin ülal pildil valmis minu keraamilise plaadi vorm esimene vasakult vorm mille järgi valasin parema poole, et saaks edaspidi keraamilisi plaate valada :). Võtan selle kodu kaasa :P Kaalub küll mingi 4-5 kilo aga saan käru, millega seda vedada :P hihih..
Aga Teisipäeval valasin siis oma esimese keraamilise plaadi vedelsaviga.
Järgmine teisipäev ahju küpsema ja siis teen klaasplaadi ka :P jeii :)

Siis siin ülal on minu esimese kingapaari proovitöö, aga materjal nii halb, et seda raske modelleerida :) kuid päristööl tuleb õhendused ka teha :).
Tuleb hetkel selline aga musta nahaga ja kirevate nööpidega, mida saab vahetada :) .. siis saan eririietusega kanda :).

Ja siin lihtsalt üks tore kella 7ne hommik jälle :) Märtsis siis hakkan rattaga sõitma :) jeiii..
Aga nüüd 3 nädalat pean õppima materjaliõpetuse tööks, tegama jälle mingi materjalimapi jne valmistuma tööks ja uurima infot.
Mai kuuks teen valmis portfoolio, niiet pean omale mingi mapi sebima kuskilt.
Siis siiditrükis on tarvis siidi, sest see mille ostsin oli vale, aga nüüd kui nats linnas kangapoodi uurisin, siis selgus et ei ole kummaski seda kangast mis vaja, niiet eks näis küsin õpsil.. käin poes ja ostan siis kasvõi selle meetri :D hind pea 5 euri meeter :D..
niiet eks näis.. :) ..
ja eks siis näis .. siis ühes teises tunnis ma pole veel küsind, millega me hinde saame, kuid peame vist tegema kalifornia tüüpi kinga prototüübi, ehk siis proovitöö.

Ja samas õpin ka arvutit rohkem kasutama.. olen siin juba päris targaks saand.. :D isegi InDesign programmi proovind :D. jne.. aga see iseseisvalt.. siis kui vaja on old ja mulle näidatud kuidas asi käib :)..

Vot siis sellised lood hetkel..:)

1 comment:

  1. Ei oska muud moodi kirjutada sulle sii kui siia. Olen Siret ja sooviksin, et sa kirjutasid mulle meili peale, et ma saaksin Sinu meili:D Segane tekst:P Sooviksin üht-teist uurida Soomes õppimise kohta. Mu e-mail on siretkampus@hot.ee

    ReplyDelete