Friday, January 15, 2010

matemaatika

Nuniii..:)
Nüüd siis sai selgeks et eile ja täna pidin ikka ka koolis käima.. sest üks inimene unustas vahetusõpilastest teatamata jätta ..:)
Igastahes..
Sain siis eile lõpuks kooli.. kolmapäev jäi
vahele.. aga õnneks maha ei jäänd :)

Niisiiis.. esmaspäeval teen muidugi täpsema tunniplaani selgeks..
aga jalatsite kohta siis niipalju, et kavandame.. kontsaga kinga..
ja kuis aus olla siis eile.. oli mul pea veel suht sassis.. sest kingategemine on ikka üks suur kunst kaasa arvatud ka paras kogus matemaatikat :)
ja täna kui kavandeid tegime ja lõikasime.. oli mata isegi lõbus.. üle saja aasta :)
Sest nii lihtne oli.. sest ma sain aru, mis sest et tunnis räägitakse soome keelt, aga ma mõikan juba päris palju :).. õps küll seletab ingl. ka üle kui vaja.. aga
täna olin teistest isegi imekombel ees :D.. ise ka ei uskund.. :) aga no see oli kõigest täna :)

mm.. ja koju tulin jälle selle hullu kaarega bussiga.. ehk siis 15.00 olin kodus..
mm.. ja täna alustan uue pokkeri turniiriga..:) huula huula.. eile jäin 85 kohale..


Niih.. aga esmaspäevani siis :) vb saan koolis kavanditest paar pilti ka teha :D..
ja noo.. loodan et saan millaski siin paarist raamatust ka koopiaid teha.. ga apean uurima palju selle tegemine maksab :)

Sillerdaja

No comments:

Post a Comment